APS Pijnbestrijding

APS-therapie wordt o.m. aanbevolen voor de behandeling van acute en chronische pijnen zoals ondermeer: (reumatische artritis, posttraumatische dystrofie, neuralgieën, migraine, fybromyalgie, chronisch vermoeidheidssyndroom…), maar ook voor ontstekingen, versnelde wondgenezing, versneld herstel van botbreuken, en herstel van peesbeschadigingen, carpaal tunnel syndroom, whiplash, menstruatieklachten, maag- en darmklachten, jicht, gordelroos, tennisarm en huidaandoeningen zoals eczeem en psoriasis.

Door: Drs. A. Straat (arts)
Nu APS-therapy al jaren zijn positieve aktiviteit op allerlei verschillende ziekten uitoefent, is het goed om op deze plaats een aantal behandelingen te noemen.

Een vrouw van 80 jaar wilde niet geopereerd worden aan haar carpaal-tunnel syndroom. Ze zag op tegen een operatie. Ze had al jaren klachten van haar rechter pols en hand. Vooral ‘s nachts had ze last van een prikkelende sensatie met een doof gevoel aan de rechter duim, wijs– en middelvinger. Na 5 behandelingen verbeterde dit zienderogen en na nog enkele behandelingen was het euvel voorbij. De klachten zijn niet teruggekomen.

Een vrouw van 50 jaar had slaapproblemen. Ze had het gevoel dat ze nauwelijks sliep en voelde zich ‘s ochtends bij het opstaan niet ontspannen.

Na 6 APS behandelingen was de situatie sterk verbeterd, ze voelde zich bij het opstaan veel minder gespannen dan voor de behandelingen.

Een man van 67 jaar met lage rugklachten sinds jaren, vooral nadat hij in de woonkamer in de bank had gezeten, werd behandeld met APS en na een aantal behandelingen was de klacht verdwenen. Na een jaar kwam de lage rugklacht terug, na een behandeling was de pijn weer voorbij.

Een vrouw van 69 jaar had op het weekend last van een wortelontsteking in de bovenkaak. Was nogal pijnlijk. Na twee APS behandelingen op dezelfde dag was de pijn verdwenen en is niet teruggekomen.

Een jonge man van 18 jaar met al enkele jaren een hielspoor klacht werd behandeld met APS. Na enkele behandelingen was de pijn verdwenen.

Een vrouw van 42 jaar met de diagnose fibromyalgie voelde zich na een APS behandeling bij het ontwaken de volgende ochtend veel minder vermoeid en ging met veel meer plezier aan het werk. Daarna volgden nog enkele behandelingen, waarna de verbetering zich voortzette.

LASERTHERAPIE

Low Level Laser Therapie is op weg om dramatische veranderingen teweeg te brengen in de huidige manier van geneeskundig handelen. Laser is bio-stimulatie: Het heeft het vermogen om weefsels op celniveau te herstellen.

– peesontsteking

– huidverjonging,